Bir Dönüş Denemesi

 Selam blogcum,

Bana bir ağlamak hissi geliyor. Bana zaman zaman böyle olur. Müthiş ağlamak isterim. Sebepsiz yere değil de öyle sadece birden bire gelen bir ağlamak. Sebebi daha derinde olan bir ağlamak. İnsanlar ne güzel işler yapıyor Allah'ım ağlaması mesela. Allah'ım dünyada ne güzel insanlar var ağlaması.

Olamaz mı olabilir. Bazen de mesela orada bir yara var. Orası olmaz işte dokunma bir dursun değil mi? Öyle değil işte. O yara iyileşebilsin diye hayat fırsatlar sunuyor. Ders öğrenene kadar devam edecek yoksa. Devam mı tamam mı? Bu sefer tamam. Sevdiğim kimselerin bana bilinçli veya bilinçsiz yaptıklarını kabul ediyorum. Yaram orada duruyor. Bu yara benim. Yine de kimse suçlu değil. Tekrar incinmeyeceğim. Aynı kişi değilim. Güzeldim daha güzel oldum enikonu. Kendi üzerinde çalışmak böyle bir şey blogcum.

Bırakabilir miyim? Evet. Bırakmak istiyor muyum? Hayır. Bu yol uzun. Yeni yeni bir sürü tecrübe de karışıyor hayatına insanın. Nasıl kendimi koruyabilirim? Nasıl dimdik durabilirim? Nasıl kendimi kendim olarak tutabilirim? İşte böyle. 

Kafamda milyon çeşit endişe türü var. Bu endişelerin beni yönetmesine izin vermek istemiyorum. Yine de tamamen bir şeyleri görmezden gelmenin beni zarara uğratabileceğinden de korkuyorum. Risk almadan yeni bir şeyler yaşamak mümkün değil. Beni yaralama fırsatını birilerine vermeden kimseyle yakınlaşmam mümkün değil. Bıçak her defasında daha derine girecek gibi. Yine de mesela bu korku, bu ihtimal beni elden ayaktan düşürecek derecede güçlü değil. Ben daha güçlüyüm. Olabilir hata yapabilirim. Olabilir düşebilirim. Üzülebilirim. Üzülmeye de bilirim. Hepsi bir ihtimal. Yine de bu kişi olmak beni mutlu ediyor. İhtimallerin arasında kendim olabilmek. Ben buyum. Beni severseniz böyle. Sevmezseniz siz bilirsiniz. Sevmek zorunda değilsiniz. Bu beni eksiltmez. İşte böyle. 

Arıyorum. Buluyorum. Soruyorum. 

Yaşamak biraz böyle.

Bu yol nereye gider, kim bilebilir. 

Hayırla...

Ş.





Yorumlar

  1. Ne güzel dedin, benzer şeyleri ben de sık sık hissederim. Bir şekilde yola devam etmek gerekiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir şekilde yapalım devam etmek gerekiyor.

      Benzer hislere sahip insanlari bulmak da güzel. İyi ki varız. :)

      Koccaman sevgiler.

      Birgaripseyma

      Sil
  2. Bende de şuan var o ağlama hissi. Sadece ağlamak. İçinden bissürü sebep bulabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyiiii o sebeplerden bende de fazlaca var. Ağlamak da gülmek kadar doğal. Çok da zorlamamak lazım.

      Sevgilerimle.

      Birgaripseyma

      Sil
  3. Ağlamak güzel, ben çok ağladığım için:) Ağlama hissi bazen bana da geliyor, aslında bir şey yok ama içimde yaşadığım, tuttuğum şeylerden dolayı sanırım:)))
    ''Sevmezseniz siz bilirsiniz. Sevmek zorunda değilsiniz. Bu beni eksiltmez. İşte böyle. ''
    Bu yazdığın cümleleri çok sevdim, ben de seninle aynı düşüncedeyim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde tuttuğun şeylerde fena ya. Ufff doluyor doluyor taşıyorsun ya o çok kötü. Ben çok dolmamaya çalışıyorum.:)

      Beğenmeyen bey oğluna almasın diyorum ahahah.

      BirgaripSeyma

      Sil
  4. Hoşdöndün. Bana da gelir zaman zaman o his, severim. Ağlarım da böyle içim çıkasıya kadar, sonraki ne müthiş bir dinginlik, arınma...
    "Yaram orada duruyor. Bu yara benim. Yine de kimse suçlu değil. Tekrar incinmeyeceğim. Aynı kişi değilim. Güzeldim daha güzel oldum enikonu. " şunu bir ara unutmasam da kasnağa yazsam ya çok güzel geldi bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine ben bilgisayara geçemediğim için bu hesaptan yorum yapacağım kikiki kendi blogumda bile eller gibiyim. :)))

      Ben de oyle yapıyorum ağlıyorum sonuna kadar. Bazen sonu gelmiyor gerci ama sona yakın bir yerlerde bırakıyorum.

      Kimseye düşman olmadan yaraları kabullenmek zor. İnsan genelde yok sayma eğiliminde. Yarıyor açan insanı affetmek için yarayı yok sayma eğilimi. Halbuki o kişi o kadardı, belki bir yara açtığının farkında bile değildi. Belki farkındaydı ama değişti. Bilemiyoruz. Nerden baksan bu yara bizim merhemi sürüp iyileştirecek olan biziz. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar