Nöbet Yazıları-5- (Geçmiş Nöbet Yazısı)

 Selam blogcum,

Bu insanların ne yiyip ne içtiğini merak ediyorum. Kutuplar bölgesindeyiz sanki. Klima dondurucu soğuklukta. Nöbetler kapatılsın arkadaşlar. Cemi cümle ne kadar ülke varsa cumhurbaşkanı, başbakan ne bileyim nereye bakıyorsa bakan varsa bu nöbetleri kaldırsın. Rica ediyorum. 

Neyse başka konular konuşalım. Kişisel algılamayım diyorum, kişisel cinayete teşebbüs edesim geliyor. Sevgili Miguel Ruiz-ben sana Miguel Reis diyeceğim- ben bu kişisel algılamama meselesini anladım anlamasına ama yine de bu insanlara kürek vurma isteğim geçmiyor. İçerimde pasif agresif terörler düzenliyorum.  Ama fakat lakin böyle kelimeleri kullanmam yasak. Hepsini birden evet. İnadına kullanasım geliyor. Kullanıyorum. 

Biraz çiçek, böcek ve yaşama sevgisi. Ne bileyim ya vallahi bazen çığlık atasım geliyor, atamıyorum.

Kendimi ringden ringe savrulan boksörler gibi hissediyorum. Üstelik yensem de yenilsem de her ringde muhakkak bir iki yumruk yiyorum. Yumruk kere yumruk kaç eder, hadi bakalım. Boğazımızdaki bu yumru ne zaman gider? Sadece soruyorum. Şikayetçi değilim Allah'ım patatesler de yumru  yumru büyürler elbette biliyorum. 



Yorumlar

Popüler Yayınlar