Ilık Müslüman, Yok Canım Hiç Almayayım Alçaklığa Doydum Ben, Nasıl Güzel Bir Hava, Niye korkacakmışım onlar korksun

Selam blogcum,

Biri bir şeyin yorumlarına ılımlı müslümanlardan nefret ediyorum yazmış. Ilımlı müslüman dediği de şey tesettürlü ve Atatürk'ü seviyor olması. Beni görse kim bilir ağlardı. Ben herhalde kaynar bir müslümanım arkadaşlar, ılık da değilim. Türk'üm, doğruyum ve çalışkanım da. Gerçi genetik bakımdan da çerkezim ama sonuçta fark etmez. Ama güzel oldum ben. Bir vatan uğruna batacak güneş varsa o ben olabilirim mesela. Gözünüzün ferini de alabilirler tabi ama o ayrı mesele. Ben güneşim arkadaşlar, ayım, yıldızım. Senin sevip sevmemen beni ilgilendirmez.

Elhamdülillah müslümanım. Allah'ın tarif ettiği bir şey olmayı tercih ederim. Dosdoğru olmak için duacı olmak gibi mesela. Denemenizi tavsiye ederim.

Canımın içi bana dedi ki niyet et güzel insanlar karşına çıkacaktır. Hadi inşallah dedim. Beklenmedik şeyler oldu. Güzel de oldu. Ordan oraya ben yürür giderim arkadaşlar. O zaman sadece Behlül değil Şeyma da kaçabilir. Güzel yerlere ve daha güzel yerlere ve daha daha güzel insanlara evet. Hem de gördüm bir sürü güzel insan vardı. Kalplerinde merhamet vardı. Sevgi vardı. Saygı vardı. Ben de bendim. Ve ben olmaktan fevkalade memnundum. O zaman da dedim ben kendimden razıyım. Daha da razı olacağım günler gelecektir inşallah. Ama bu şimdimi sevmeme engel değil. Yani dostum ben uf olmadım. Bu sefer değil.

Kitapta insan insana yaralarından kapı aralar diyor. Yaralarımızdan içeri giriyormuşuz. Doğru bence. Başka bir yerde de okumuştum, hikayesini sevmediğiniz kimseyi sevemezsiniz. Hele kendi hikayenizi sevmiyorsanız başınız daha belada. Yine de her hikaye dönüştürelebilirdir. Hatırlatmak isterim. Ben kendi hikayemi seviyorum. Başkalarının hikayelerini dinlemeyi de seviyorum. Çünkü biliyorum ki o hikaye bana kadar gelmişse onun içinden almam gereken bir ders vardır. Bu bir merhamet göstergesidir. Belli bir acıyı başkası vasıtasıyla öğrenip, önleyebilirim mesela. Allah beni seviyordur ve bu çok harika bir şey bence.

Güzel güzel. Bayram da güzeldi. Piknik de güzeldi. Başak şeyler de güzel. Pasifliğiniz yoruyor beni. Gelen gelir. Giden gider. Her şeyiniz yarım yamalak.

Yarım yamalak bir uzlaşmaya yanaşmayacağım, Alyoşa.

Sevgilerimle...

Şeyma


Yorumlar

  1. Canıımmm Şeymaaa, nasılsın? Ilımlı müslüman neymiş, öyle bişi mi varmış. Kaynar müslüman olmanı severim senin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Kendini tanıtmadığın için kimsin bilemiyorum biliyor musun been. :(
      Muhtemelen ben de seni severim ve fakat böyle sorduğum için keder içindeyim.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar