Sevgili Blogcum Ben Yeniden Başlamanın Kitabını Yazarım


 

Sevgili blogcum;

Uzuuun bir aradan sonra yeniden karşındayım.

Öncelikle bismillah diyerek sağ ayağımla giriş yapıyorum. Yoksa sağ elimle mi demeliydim? :)

Hoş geldim. Hoş geldin.

Sana gelen yollar hep meşakkatli ve uzun. Vee bu durum belki de biraz irademi incitiyor. Bilemiyorum.

Sanki uzun zamandır nefes alamıyorum. Oksijenler, karbondioksitler, azotlar gelip gelip boğazımda düğüm oluyor. Sonra nasıl oluyor bilmem oksijenler hidrojenleri ikna ediyor. Bire iki durumda hem de. Her şey bir sürü gözyaşına dönüşüyor. Yaşamak biraz böyle. Yorucu ve ıslak.

Yine de pek sevdiğim yazar Mustafa Kutlu'nun dediği üzere, "Hayat daima kısa, umut daima vardır."

İşte ben bir avuç umudun elinden tuttuğu bir Şeyma olarak karşındayım. 

İnsanın değişimi etkileyici. Benimki de öyle.

En son sana Şubat'ta yazmışım. Şubat'ta başka bir şehrin soğuğu tenime vururken nasıl aklıma geldin bilmiyorum. O zaman ne için ağladığımı hatırlıyorum. Ne için güldüğümü bilmiyorum. Ne için heyecanlandığımı hatırlıyorum. Beni nelerin beklediğini bilmiyorum. Şimdi de öyle. 

Bütün bu zaman bana yaşadığım bir sürü yılın yapamadığı şeyi yaptı. Beni büyüttü. Dedi ki Şeyma sen bunca yolu tek başına geldin. Kendi cesaretinle yürüdün, motivasyonunla çalıştın. Pes etmedin. O kadar o kadar çok yoruldun ama mızıldanmalarını bile içinde tuttun. İşte böyle.

Bu benim geri dönüşüm olur mu bilmem. Kim bilebilir ki? Sadece daha fazla yazmanın, daha fazla görünür olmanın nasıl bir şey olduğunu yeniden hatırlamak istiyorum.

Denemeye değer.

Güzellikler sizinle olsun...

Samimiyetle.

Şeyma.

Yazıdan Mühim Not: Yazıdan mühim not olur mu demeyin. Pekala oluyormuş. Bu yazı karşınıza dün katıldığım blogger buluşması sayesinde çıktı. Eh güzel insanların güzel tesirleri oluyor. Yukarıdaki resim de bu güzel insanların bizim için getirdikleri hediyeler. Ve biraz mahcubiyet. Biraz heyecan. Biraz sevinç. Çokça memnuniyet.


Yorumlar

  1. Öncelikle tekrar hoş geldin:))) Seni tanıdığıma çok memnun oldum:))) Bloğunu yeniden aktif etmene ayrıca sevindim:))) Keyifle oku:))) iyi ki geldin, iyi ki tanıştık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduuum gerçekteen :)) Ben de seni tanıdığıma çok memnun oldum öykülerini okumak için zihnimin durgunlaşmasını bekliyorum yakında geleceğim bloguna inşallah :)) İyi ki tanıştık iyi ki :))

      Sil
  2. bugünlerde yorumlarımız spama düşüyor bazen arada bir kontrol ediver spamı :)

    YanıtlaSil
  3. gündüz yorum yapmıştım yaa :) sonra bir de spama bir bak demiştim :) bugünlerde yorumlarımız hep orda :) bu üçüncü yorumum :) hoşgeldin ayrıcaaaa :) eskisi gibi hikayeler yaz yineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak ilk yorum kaybolmuş :)) Spam uyarın üstte :)) hoşbulduk yazarım inşallah geri dönmek çok güzeeel :))

      Sil
  4. Hoşgeldin. Sefalar getirdin.
    Biliyor musun... Durumlar bende de aynı. Daralmalar, gözyaşları, o bu şu...
    Yapma şunu kendine diyorum ama yine yapıyorum. Ama sen yapma kendine iyi davran. ❤️
    Bir gelip sonra yine kaybolmak bile aynı.
    Neyse...
    Yazım listede değilken bile beni unutmamışsın ya.. o işte benim için çok değerli.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :)) Seni görmek ayrı mutlu etti. Unutur muyum hiç :)) Sen de kendine iyi davran hepimiz kendimize merhamet edelim :) ❤️
      Olsun yine geliyoruz hiç yoktan iyidir. Bu kez öncekilerden daha sağlam bir dönüş oldu bile. Böyle böyle belki tutunuruz :)
      Koccamaan sevgiler.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. İnşallah diyeyim teşekkür ederek. Var olun :)

      Sil
    2. yorum yönetimini biraz unutmuşum zaman geçince, tekrar hatırlıyorum. hafta sonundan fırsat bularak bir şeyler yazdım, yazacağım da inşallah :)

      Sil
  6. Yeniden başlamanız güzel olmuş.Blog yazarları buluşmasında sizi de tanımak bizi mutlu etti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmukabele sizleri tanımak beni de çok mutlu etti iyi ki gelmişim hem buluşmaya, hem buraya :)

      Sil
  7. hoş geldin, bak gelişine bile bunca gelen olmuş, ara olur ama gitme yeniden :) çok sevdik seni, gözyaşları da gülüşlerimiz de bizim hepsini yaşayan da biziz, düştük oturduk ağladık şimdi yeniden yola koyulma zamanı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niyetim o yönde inşallah gerçekleştirebilirim :) O kadar o kadar güzel ki bu cümlee not edeceğim. Ben daha çok sevdim bir kereee diyerek çocukluk yapsam beni kınamazsın diye düşünüyorum, yollarımız umarım çokça buluşur :)))

      Sil
  8. Hoş geldin .Ne güzel yazı duyguların ırmak olmuş akıyor. Yeni dereler ,çaylar oluşturuyor. yazmaya devam komşu. Sizi tanımak güzel. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduum :) Çok teşekkür ederiim güzel yorumunuz ve ziyaretiniz için. İnşallah hep birlikte yazmaya ve okumaya devam ederiz. Sizi tanımak da dinlemek, okumak da çok güzel, yeniden memnun oldum.Benden de bir sürü sevgileer :)

      Sil
  9. öyle evet. imtihan dünyası. iyi ki geldiniz :)

    YanıtlaSil
  10. Hoş geldin :) Mustafa Kutlu'yu ben de severim. Huzursuz Bacak kitabını okumuştum onun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş buldum :) huzursuz bacak da okuduklarımdan biri mustafa kutlu külliyatım olsun istiyorum henüz az bir kısmı elimde. kütüphanelerde okuduklarım da çok var. severim kendisini.

      Sil
  11. Ankara'da buluşmaya bende katılacaktım ama malesef katılamadım :( keşke tekrar olsa, sizinle olmak isterdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar olur mu bilemiyorum. Birilerinin öncü olması gerekiyor maalesef bu konuda çok da gönüllü insan yok. Gönüllü insanların da bir zamanla gönlü kırılmış olabilir. Zor işler.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar