Gerçek'ten Fazla Şeyler

Terapistime sekiz yüz elli mesaj attıktan sonra günüme devam ediyorum. Gün geçtikçe deliliğim artıyor olabilir. Şanlı zaferini kutlayabilirsin.

Bu kimi niye ilgilendirsin ki diye düşünüyorum. Bu kimseyi niye ilgilendirsin. Yaşam koçları üzerine bir yığın enstantane. Bilmediği şeylerle ilgili insan fikirlerini yumurtlamakta biraz daha çekingen olmalı. Bence yani. Öznel görüşüm bu yönde. Subjektif. Anlamışsındır umarım. Algı güçlüğü çektiğini düşünüyorum. Bütün her şeyi yeni baştan açıklamaktan sıkılıyorum. Bu benlik bir şey değil. Ben burada ayağımı sallayarak oturabilirim. Bu seni küçük düşürüyor. Karıncalara benzetiyorum seni. Sevimsiz kanatlarıyla üzerime konmak için an kollayan. Korkmak bir yana ürperiyorum.  Ölümün elimden olacak Aysel git başımdan diyorum. Aysel değilsin. Biliyorum. Üzerine alınmaman daha da çıldırtıcı geliyor, geriliyorum. Belki becerebilirsem bir parça daha deliriyorum. Olursa yani. İşime gelir. Cinai eylemlerini psikozlarına saklamak isteyen pek çok akıllı günahkar insan tanıyorum. 

Sana soracak değilim ayrıca neyi ne zaman yapıp yapamayacağımı. Haftada istersem onbeş kere. Senin bir şeyi düşünmen beynin olduğu anlamına da gelmiyor hani. Sinirleniyorum. Benim ne yapacağım beni ilgilendirir. Ama senin iyiliğin için cümlesini de geldiği yere koysan iyi edersin çünkü ben bu palavraları yutmuyorum epeydir. Belki en fazla çiğniyorum sonra tükürüp yüzüne fırlatmak için. 

Darbelerin ağır geldiğinin farkındayım. Havayı yumrukluyorum. Hava bana tepki vermiyor. Yolumdan çekiliyor. Nefeslerle çekiyorum onu içime. Hava kanımda dolaşıyor. Ona hunharca davranmama rağmen beni yaşatıyor. Bazen duvarları da yumruklamak istiyorum. Yastıkları bazen yumrukluyorum. Duvarlar canımı acıtır çünkü. Canımı duvarlardan daha çok seviyorum. 

Bu duygudan kurtulmam lazım. Herkesin herkese benzediği bu yerde. Bu duygudan kurtulmam lazım. İnsanlar insanlara benzer. Benzeyebilir. Ama hepsi aynı değildir. Bazısı sevilebilir. Bazısı başka şeyler düşünebilir aynı şeyler için. İnanmak istiyorum. Biraz daha isteyebilsem belki başarırım.

Çekip çıkarıyorum aklıma sapladığınız okları. Oluk oluk zehri akıyor dillerinizin. Kurtuluyorum o karanlık, yapışkan şeyden. Sandığınız kişi değilim. Sandığım kişi bile değilim. Sanrılar çiziyor derimi. İnce ince kendime geliyorum. Neredeysem artık. Bunca zaman nereye gittiysem ordan kalkıp kendime geliyorum. Hayret. Kendime ne kadar da benzemiyorum. 


Yorumlar

  1. Bir ben var içimde, benden de deli. Belki de akıllı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet bi de sey aklim disinda duygular şelale. :)

      Sil
  2. Senin iyiliğin için diye başlayan cümlelerden nefret ettiğim kadar hiçbir şeyden etmiyorum sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İğrenç bi cümle ama insanin bazen müdahale edesi geldiği anlar olabiliyor. Cok da gommeyelim :)

      Sil
    2. Ben nolursa olsun sevmiyorum. Mümkün mertebe de kimseye kullanmıyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar