Balıkesir, Yol Yorgunluğu, Kombi, Yine Yeniden Karınca Terörü, Güveler, Rüzgar, Heyecan Verici Başlangıçlar

 Selam blogcum, 

Uzuncadır gelemiyorum. 

Yine yorumlara cevap vermeyen kötü blogger oldum. Aklımda tabi ama içime sinmiyor bir türlü. Bilgisayarı açıp açıp kapatıyorum. 

Haftasonu Balıkesir'deydim. Küçük bir şehir ama içerisinde yürürken yabancı hissetmedim. Küçüklüğünden mütevellit yol bulmak da kolaydı. Yıllardır tanıştığım canım Merve'yle yüzyüze ilk kez buluştuk. Ne gündü ama. Konuşmalar başka yönlere kayınca Balıkesir'e bir miktar gözyaşımı da bırakmış olabilirim. Bir sürü kere sarıldık. Allah'ım iyi ki güzel insanları yaratmışsın, ömrüme katmışsın. 

Kalacak yer ayarlamak da tamamen spontane oldu. Yine de müthiş güzeldi. Çünkü kendi kendime çıktığım ilk yolculuk olmasa da ilk bu kadar spontane olan yolculuktu. Kendimi özgür hissettim. Oh be dedim tüm oteller benim, tüm sokak aralarından geçebilirim. 

Sonra koruk suyu içtim. Ben kendisine bayıldım, tavsiye ediyorum. Lezaiz de pide yedik. Kuvayı milliye diye bir caddesi var sanırım. Her yerde Karesi adıyla karşılaşıyorsunuz. Bir de bal ile başlayan yaratıcı isimler var. Otobüs kartı bile balkart. Zağnos Paşa Cami nin karşısında Balbucks var. Starbucks muadiliymiş. 

Ben Balıkesir'i sevdim. Balıkesir'e giden kendimi sevdim. Otel odasında uyuyup, sabah açık büfe kahvaltıya inen kendimi sevdim. Helal kız dedim. Oluyorsun galiba. 

Güzel başlangıçlara...

Şeyma

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar