Pozitif Bir Yazı

 Selam blogcum,

İzmir kuşu olarak buralar epey sıcak ama içerilerde klima var blogcum. Yollara düşünce bir miktar yanıyorsun ama ölümcül de değil. Aşırı maruziyette olabilir tabi ama şimdilik ben o kadar maruz kalmadım şükür. 

Geri kalan şeylere alışmaya başladım. Dün marketten çıkarken kayar kapı açılmamış sinek gibi kapıya yapıştım. Görmen lazımdı. O günün sabahında da merdivenlerden yuvarlanma tehlikesi geçirdim. İşte bunlar hep nazar. Hep nazar.

Yüce Rabbim hepimizi nazardan korusun sevgili blogcum. 

Bugünleri görebildiğim için mutluyum. Göğsümdeki endişe yumağı az biraz çözüldü. Yine var ama az dolaşık. Bu güzel. Dik dur Şeyma dimdik dur. Harika işler başardın. 

Kendime öfkem azaldı. Hata yapabilir olduğumu yine yeniden hatırlıyorum. Bir dosta teselli verir gibi kendimi teselli ediyorum. Dostlarımdan destek alıyorum bu konuda. Böyle dostlarım olduğu için  şükrediyorum.

Akşamları balkonda biraz kitap okuyorum. Çay kahve içiyorum. Sessizlikle şifalanıyorum. 

Güzel oluyor. 

Böylece yaşayıp gidiyorum blogcum. Bir akşam yemeğine bile davet edildim. Planım olduğu için gidemiyorum o ayrı. Mutlu oldum. Küçük şeylerle mutlu olabilmeyi seviyorum. 

Komşum hala domates getiriyor bahçeden. Çok tatlı insanlar (en az)aynı muhabbetle ayrılabilmeyi diliyorum.

Demiş miydim blogcum hatırlamıyorum. Ben seni samimiyetle seviyorum. 

Umutla. 

Şeyma

Yorumlar

  1. Ne güzel bir yazı sıcacık, pozitif :)
    Kapı ve merdiven olayı bence de nazar, bunların hepsi nazardan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa severim seniii. :) Kem gözlere şiş diyorum Allah cümlemizi nazardan korusun. :)

      Sil
  2. İzmir şahanedir, sıcağına katlandırır :) selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyorsuuun hadi bakalım görelim. Deniz insanı değilim ama genel olarak sevdim İzmir in kara tarafında horoz sesleriyle uyandığım marketimin uzakta olmadığı sessiz sakin bir yerde olmak bana huzur veriyor. :)

      Sil
  3. Çok tatlı bir yazı olmuş:))) İzmir'e gitmeyeli seneler oldu, aşırı sıcaktır. Geçmiş olsun bu arada:( Nazardan oluyor, ben inanıyorum nazara. Küçücük şeylerle mutlu olabilmek çok güzel bence, ben de öyleyim. Mutluluk için büyük şeylere gerek yok:)))

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir yazıydı sanki karşımdaymışsın gibi hissettim okurken.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar