Motorum da Motorum, Birtakım İnanmaklar

 Selam blogcum,

Uzuncadır gelmedim. En son delirmiştim. Hatırlarsın. O gazla motor aldım.  Evet bizzat ben motor aldım. Delirdim demiştim. Güzel deliririm. 

Hocayla mesajlaşıyorum işte ders kaçta diye. Hocayı isminin sonuna motor yazarak kaydetmişim. Rehberimde arkasında kaç tane motor yazan insan var. Bayiyi de böyle kaydettim. Bilmemne bey motor. Bakınca komik geliyor. Hoca dizliklerini bana ödünç verecek. Hocam bir tek kaskim var rezillik ötesi ama alacağım korkmayın. Siz bana düşmemeyi öğretin yeter. Dur bakalım inşallah kıvırırız şu işi. Neydi kır blokajları kır kır kır. 

Bağ kesici koparıcı öldürücü. Efenim ben bu alemde herkesten tiksinir oldum. Ulen dedim sonra olmayayım onlar gibi. Taş atana taş bulaşmaz da çamur atana çamur bulaşır. Nasıl garip. Kıracaksan vur kardeşim aşağısına razı değiliz mi demek istiyor acaba. 

Sonra serviste bir güzel muhabbet döndü. Yaptığın işe ayıptır söylemesi b.k atmayan insan bulmak zor arkadaşlar. Bu bak araba/motor sürmekten tut, kitap okumaya, bizzat işim olan kod yazmaktan tut yazı yazmaya kadar gider. Adamlar böyle sen yapamazsın ki modunda. Sen kimsin pardon Mark Zuckerberg. Özür dilerim Elon Musk. Nedir yani? Sanırsın kendi şey Kenan Sofuoğlu. Baş motorcu başı. Yok ölürsün yok kalırsın. Evde ölmem çünkü. Evde ölümsüzmüşüm. Yolda yayan giderken ölümsüzmüşüm. Otobüste ölümsüzmüşüm. Azrail motorda peşime düşüyor. Dellenme geliyor bana. 

Blokajları kır sevgili blogcum hevesini değil. İki lokma keyfimiz var ona el atıyor. Bunlar var ya yemek yapmana inanamaz. Temizliğine hayret eder. Şık giyinsen giyinmeyi de biliyormuş der. Herkesin yaptığını bilmese en iyi ben dışkılarım diyecek. Arkadaşım sen kimsin kim bana onu bir önce açıkla. Bilmem ne vıttırıvızzık mekanında yediğin içtiğinle övünüyorsan zaten işimiz iş yani. Hepsi kanalizasyon lakırdıları.

Yola çıkmak bir nasip varmak bir nasip. Biz çıktığımız yoldan söz ile dönecek değildik. Allah bizimleyken bizi kim yenebilir demiştik. Yine diyoruz. Allah'ın rızasını hedef alan bir yaşamak gayesi. 

"Evet ilmektir boynumdaki fakat ben kimsenin kölesi değilim

Tarantula yazdılar diye göğsümdeki yaftaya tarantuladır benim adım diyecek değilim

Tam düşecekken tutunduğum tuğlayı kendime Rab bellemeyeceğim. "

İnançla.

Şeyma



Yorumlar

  1. Oy oy, Şeyma hanımcım, salla o insanları. Ünlü bir yazarı okumaya basladım geçenlerde , e ona da dememisler mi sende yazarlık yeteneği yok diye:) Adam da son kitabında giydirmiş tabii, yemek kitabı yazarı ( afedersin) b.k bana yeteneğin yok demişti diye:))))) Demek ki hayat hiç değismiyor, onlara karsı biz. Salla kılıçları,acıma biç. Motor hayirlı olsun,süper ötesi valla! ( yslnız motor bey dd iyiymiş hani:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da yazarlık yeteneğin yok demişti yerellerin yazarı ahahaha ben büyük bir yazar olamadım ama bu olamayacağım anlamına gelmez demek ki :D
      Her yerden vurulduk ama durmayacağız inşallah çatlasınlar patlasınlar :))

      Teşekkür ederiiim :) Motor beylere ihtiyacım var hayatıma fazlaca motor beyler girebilir :D

      Sil
  2. Hayırlı ve uğurlu olsun İnşaallah.
    Kazasız belasız kullanın.
    Şimdi üç tekerlekli bisiklet motor benzeri bir araçlar var. Velilerde gördüm. Çocuğunu onunla getirip götürüyor.
    Ona hevesim vardı ama bende hevesten çok korku var daha çok. Dahası cesaret yok.
    Ama kullananları gördükçe helal olsun diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiiim.
      Ay inşallah. Ben de herkesleri tebrik ediyorum. Küçük arabalar da çok güzel citroen ami ler falan İzmir de varlar. Ama pahalı maalesef. Kısa mesafe için elektrikli arabalar.
      Korku işi bende de vardı vira bismillah dedim görelim bakalım neler olacak :)

      Sil
  3. Yoruma hata verdi gitmedi mi...:((

    YanıtlaSil
  4. Kız gel bir beşlik çakalım nolur. :)
    Motorun da motorun hayırlı olsun ve onalr kim köpek ya birisi burda Kenan Sofuoğlu ayarında motor sürecekse o da bu inanmışlıkla sensindir. Nokta.
    Ay resmen göbek atan kırmızı elbiseli kız emojisi gibiyim şu an yap kız, helal kız!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa senle bir gün hakkaten beşlik çakmak istiyorum ya şimdilik sanaldan çaktık gitti olsun :D

      Değil mi ya ay teşekkür ederim herkes çok biliyor bunların ağzını büzcem en son :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar