Aklımdakiler

Sevgili blogcum,

Biraz yazmanın şifalandırıcı yönünden söz etmek istiyorum. 

Bunlar benim yumruklarım, tekmelerim, hatta bazen mermilerim. Kelimeler. Müthiş rahatlatan bir yanı var. Ben diyeyim hamamda yunmak yıkanmak, sen de saunada bekleşip ter atmak. Öyle bir hafiflemek. Zihnimin bir şeylere, bir yerlere akması gerek. Buna rağmen ortam fena kalabalık. Bazen iğne atsan yere düşmüyor.

Aklıma Brandon Sanderson'ın Lejyon'u geldi. Okumadıysanız öneririm. Adam lejyonlarına odalar yapmış. Karakterlerine yani. Kafa kırık epeyce. Benimki o derece değil. Benimki sadece çatlak. 

İncitmek de istemiyorum kimseyi. Evvela kendimi. Okuyup okuyup acılara gark olmak pek benim tarzım değil. Benimki silkeleyici bir tarz. Çırpıcı ve biraz da olabilirse çarpıcı. Bazen yerlerde sürükleyici ve ıslak odunlarla dövücü bir tarz ama olsun benim olan güzeldir düsturunu benimsedim. O yüzden beğenmeyen bey oğluna almasın kardeşim. 

Niyetimi aldım hadi bakalım. Bloga geri dönerken ben yeniden başlamaların kitabını yazarım demiştim. Yeniden başlamaksa yeniden başlamak. Ayracı kaldırdım, en baştan başlıyorum. 

Bugün motoru içeri alıyorum. İki kişi var bana yardım etmeden geçemiyorlar. Gerçi yardım maksatlı küçük suikastler oluyor genelde. Kabul zamanlamada küçük bir yanlış yaptım. Ama kardeşim beni bir salın yahu. Kendi kendimeyken böyle sorunlar yaşamıyorum. Bu motoru artık ben sürüyorum. Bu meret artık benim bir parçam. Minik hasarları varsa da olsun o benim güzelim. Bu işi iyi kıvırdım kendime yeni bir yetenek kattığım için kendimi tebrik ediyor, yanaklarımdan öpüyorum.

Bugün güzel bir gündü. Bir sürü hediyeler aldım. Çok güzeldi. Bayılıyorum insanlarla bir arada olmaya. Yeni insanlarla tanışmaya. 

Filistin meselesini de yine konuştuk. Filistin meselesi mühim. Gündemden düşmemesi gereken bir mesele. Biz böyle birbirine sabrı tavsiye eden insanlar olsak ne güzel olur. Sabrı ve gayreti. Ayet ayet yaşasak. 

Bir de nazar var. Allah Allah bana  nazar değiyor blogcum. Kem gözlere şiş mi diyeyim ne diyeyim. Durup durup sakatlanıyorum. O yüzden varsa şu garibe heybenizden bir iki felak nas göndermenizi rica ediyorum. 

Huzurla...

Şeyma










Yorumlar

Popüler Yayınlar