Nöbet Yazıları 3

Bismillah

Arkadaşlar bu nöbet 24 saat. Rezil bir şey.  Yani iki hatta üç beş yazı yazabilecegim kadar uzun. Üstlerimin dikkatini çekmediğim sürece.  Maalesef bu konuda da müthiş bir yeteneğim var. Talented olmak çok zor, bilemezsiniz. 

Neyse sabah ettik. Elhamdülillah. 

Gevezelik etmeyi özlemişim. Halbuki biz seviyeli bir ilişki yaşayacaktık.  Birbirine bilmemne bey, bilmemne hanım diyen evli çiftler gibi olacaktık blogcum. Müthiş kafa karıştıracaktık ama gönülden bağlı olacaktık. Neyse artık. 

Sissoylu dördüncü kitapta Wax'e aşık oldum. İnsan otuzunda da gayet kitap kahramanlarına aşık olabiliyor. For example me. Ama nasıl tatlı, nasıl zeki, nasıl eğlenceli ve nasıl orta yaşlı. Yaş skalası biraz artıyor tabi. Ne kadar saçmalasam da mantıklı kadınımdır.  Saçmalarken bile evet.  Zaten ötekinde de Kelsier'i seçmiştim neden çünkü yaşı yaşıma, boyu boyumaydı.  Boy çok önemli değil. Sonuçta selvi boylu olmadığım için skala geniş. Hani yaşlanınca daha seçici oluyorduk doktor. Hani?

Şaka şaka. 

Neyse İngilizce listenening yapayım dedim, komik youtuber lar buldum. Youtuber mı olsam? Olabilir miyim acaba? Olurum bence. 

Hele nöbette kariyer değişikliği planı çok mantıklı değil. Yine de ölmeyerek  ve başıma kötü işler gelmeden alnımın akıyla başka kariyer basamaklarına tırmanmak istiyorum. İlerlemek, ilerleyebilmek istiyorum. Öğrenmek istiyorum. Çürüyüp gitmek istemiyorum. Allah'ın beni her türlü zorluktan kurtaracağına yürekten inanıyorum. 

O zaman bu kadar güçlü değildim.  Şimdi bütün bu yolu yürüdüm.  Büyümek için kendimi zorladım. Öğrenmek için kendimi zorladım. Para harcadım. Emek harcadım. Gözyaşı döktüm. Belki biraz istediğim kişi oldum belki olmadım. Yine de güzelleştim. 

Ve hala yoldayım. Pes etmedim. Bu müthiş bir şey. Çünkü yere yatıp tepinmek, ben artık gelmiyorum demek için epeyce fırsatım oldu. 

Hasılı blogcum yattığı yerden bana öğüt verenlere inat ben yürüdüm. Ayaklarım kanadı ve kalbim kanadı. 

Bu yol nereye gider bilmiyorum. Ama bir yere gideceğini biliyorum. Allah'ın emekleri zayi etmeyeceğini biliyorum. 

Yine dua, hep dua, evvel dua, badel dua. 

Allah'ım hayırlar yaz başımıza,  iyiler çıkar karşımıza.

Amin.

Yorumlar

  1. Nöbetlerden bende nefret ediyorum. Maalesef ayda iki, üç nöbetim oluyor...

    YanıtlaSil
  2. Nöbetler için çok çok kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun çok teşekkür ederim. İyi ki tanışmışız demiş miydiiim :)))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar