Sanmayın kararsızım eylemlerim kaza değil

 Sevgili blogcum,

Müthiş canım sıkkın.

Yine göğsüme hipopotamlar oturdu. Gelip gelip beni buluyorsunuz sayın hipopotamlar soruyorum neden ?

Benim aklım ve kalbim müthiş karışıkken daha çok yazasım geliyor blogcum. Kalbim büyücü kazanına dönmüş durumda. Kurbağa bacağından tut komşu kızın saçına kadar her türlü zerzevat var. Komşunun da kızı yok bu arada oğlu var. Her neyse bak ne diyeceğim benim için azıcık dua edin be ne olur bak bir nazar duası, bir Felak, bir Nas.  Ne bileyim ya Rabbim kem gözlerden koru duası. Ahahah diyorum bunlar hep nazar.

Dalga geçmeyim geçmeyim diyorum. Hayatımın bazı kısımları aklıma geliyor.  Tövbe bismillah diyorum. Al işte sana "uçurumun kenarındayım Hızır". Uçurum benim demiştim. Unut gitsin blogcum. Boş ver anlıyor musun? Akşamları beş saat boş laf dinle. Sabahları kafan dalgın dağınık. Akşamları hangi filmi izlesem derdi. Aman ne büyük keder? Bir söz var Hızır'ın tespihini kaldırmaz diye. Bazı insanlar böyle. Kargaya çişin ilaç demişler gitmiş denize işemiş o hesap. Düşün bakalım ben ne yaptım diye. Ellerinin arasına al başını düşün. Akıl akıl ya Rabbi. 

Geçen gün bir şarkı buldum ismi "Elalem". Diyor ki "sanmayın kararsızım eylemlerim kaza değil" Benimkiler kaza olabilir. Bazen oluyor. Hatasız kul olmaz sonuçta blogcum. Çoğu kaza değil diyebiliriz. Heyt be!

T. dedi ki dondurmuşum kendimi. Dondurdum.  Bu kez dedim ki ağlamayım. İki satır süper gücümü kullanayım. Yok anam olmuyor sonra yazdık çizdik. Güzel de oldu. Güzel şeyler oluyor blogcum. Bir zamandır çalışmalar farklı yönde ilerliyor ama olsun. Benim canım sağolsun be blogcum. Bu sefer de benim canım sağ olsun. 

Sabah biraz kendimi suçlar gibi oldum. Ahaa dedim dur bakalım Şeyma efendi. Hata yapabilirsin. Yanlış karar verebilirsin. Yorulup yolun ortasına tarlası yanmış köylü oturuşuyla çökebilirsin. Ağlayabilirsin ya bu sana verilmiş en güzel hediyelerden biri hem. 

Sevileyim diye bir tarafını yırtıp herkese ve her şeye "evet" deyince de sevilmiş olmuyorsun. O "evet" ler seviliyor. Kes bakalım suyu. Kapat musluğu. Korkma kendin ol. Olabilirsen tabi. Zaten yoklar orda. Kaybettiğin bir şey olmayacak. Korkma düş içindeki kuyuya. Ay ne güzel şiirdin sen. Hiç unutmuyorum. 

"Korkma düş kendi içindeki kuyuya

Orada kıvranırken bedenin yoldan geçen karaltılarda

Çek perdeyi bırak ruhunu suskunluğundaki suya"

Bir hatıra olarak bırakıyorum buraya. 

Hadi bakalım. 

Samimiyetle...

Şeyma

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. kişisel efkarımdır geçti şimdi. ay nagihan abla dosya yazmak çok zor iş ya bir şey yaz diye dürtüklüyorlar elim gitmiyor. atölyeye katıldım ödev bile yapamıyorum. hadi diyelim yazdım satmaya uğraşmam diye gene yazasım kaçıyor. satılmazsa da kederlenirim yine. editörlerden de korkuyorum sanırım. içimdeki bir dert bir dert :)

      Sil
  2. Canınız sağ olsun Şeyma Hanım. :)

    YanıtlaSil
  3. :) Ya derdini anlatıyorsun ama üsluptan mıdır nedir ben niye dülümseyerek kapatıyorum yazıyı?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar