Şehadet ve Dimdik Duruşumuzun İşareti Niyetine (Mikail Bozlağan Anısına)

Haftasonu Teknofest ile meşgul olduğumdan olan olaylardan sonradan haberdar oldum.

Ankara'da elim bir saldırı girişimi olmuş. Araç çalıntı. Çalınan araç bildiğim bir ilçeden. Araç için öldürülen kişi benim de gıyaben tanıdığım 99 doğumlu gencecik bir veteriner. Yeni evli. Bir bebek sahibi.

"Ölüm bize ne uzak bize ne yakın ölüm

Ölümsüzlüğü tattık bize ne yapsın ölüm" mısrası geldi aklıma olayın şokunu atlattıktan sonra.

Bu şerefsizliği yapan en üst makamından en düşük seviyesine kadar kim varsa, besleyen, lojistiğini sağlayan, bir gıdım ekmeğini kasıtlı olarak bu cinai eylemler için veren kim varsa zehir zıkkım olsun, Allah hepsine Kahhar sıfatıyla muamele etsin diliyorum.

Şunu da söylemek isterim ki arabamızı da çalsanız, evlatlarımızı yetim öksüz de bıraksanız, türlü zulümle üzerimize gelmeye çalışsanız da bu vatan BİZİM. 

Ben Allah'ın sadece Allah'ın mutlak adalete sahip olduğunu biliyorum. Burada kazanç sahibi olduğunu veya olacağını düşünenler muhakkak asıl alemde hak ettiğini bulacaktır. Bu demek değil ki bu dünyada bizim ellerimiz boş duracak. Hayır ben ve benim gibi vatanını seven kardeşlerim bu vatan için çalışmaya devam edecek. 

Teknofest te gençlerin gözlerini gördüm. Bu vatan bu gençlere emanet olacak. Gelecek nesil gümbür gümbür geliyor. Elleriniz ayaklarınız titresin çünkü biz Allah için vatanımızı seviyoruz. 

Allah'ım ahlaksız, şerefsiz, katillere fırsat vermesin dilerim.

Ateş düştüğü yeri yakıyor tabi. Hepimize bu ateşler sıçraya sıçraya kor olduk.

Biz bu vatanı hain pisliklere bırakacak değiliz.

Kimseden korkmuyoruz. 

Bu VATAN BİZİM.

Allah'ım şehadetini kabul etsin. 

Amin.

Yorumlar

  1. O kadar üzüldüm ki gördüğümde... Yürekten katılıyorum hepsi hak ettiğini bulsun inşallah. Yana yana kül olduk artık...

    YanıtlaSil
  2. Çok üzücü gerçekten, Allah rahmet eylesin. Şeytanlaşmış insanlar yüzünden kaç can yanıyor. Sanki kendileri ölmeyecek, asıl hesabı Allah soracak zaten.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar