Hakkım var mı?

 Selam blogcum,

Hayırlar,evetler, haklar, haksızlıklar, baş ağrıları ve ben. 

Diyor ki bunu kendine hak görmüyorsun. Doğru bir zaman görmedim. Sonra kendine bunu hak görmeyen insanların benim kendimi bir şeyleri hak ediyor görmemden rahatsız olduğunu fark ettim. Nasıl dokunuyor bazı şeyler bazı insanlara. O yüzden kendi hayranıza olacak kararları tek başına almanızda fayda var. Subliminal bir şekilde kendine benzetiyor insanlar sizi çünkü. Yahu benim kazancım, benim hayatım, çekeceksem sıkıntı benim, öleceksem ölecek benim. Bırak pişman olayım. Olacaksam olurum. Ne olabilir ki? Kaç kere daha aynı dalganın beni vurmasına izin verebilirim? Kaç kere daha ben buna katlanmak zorundayım? Arkadaşlar şunu bilin ki şu dünyada değneğini gösterene bir şey olmuyor. Deli deliyi görünce değneğini saklıyor çünkü. Ne yapacaksanız yapın kardeşim. Bu korku niye. Ne kadar daha insanların sırtına bineceksiniz? Canımın istediği gibi davranmaya karar verdim. Var ya şu dünyada kimse de sizi düşünmüyor. En düşünüyorum diyenler bile farkında değil bir şeylerin. Burda öylece dururken fark ediyorum. Yürürken düşünüyorum. Yüzümü yıkarken, rutinlerce bir yaşarken. Bencil olmak değil bu. Kendime gerçekten hak ettiğini vermek istiyorum. Ben köle değilim, ben kurban değilim. Ben istediğimi sevebilirim. Ben istediğimi söyleyebilirim. Kimseye kötülük olsun diye değil. Doğrusu bu çünkü. Sen bir ateş topunu elin yanmasın diye bana atabilirsin. Bu senin hakkın. Ben o topu tutmayabilirim. Bu da benim hakkım. Eteklerimi çekiştirebilirsin, sırtımdan itebilirsin.  Ben hepsine omuz silkeceğim.

Epey gaza gelmişim. Allah'ım ölsün falan dediklerim için gerçekten üzgünüm. Bana ne yahu yaşayan yaşasın. Hem de güzel yaşasın Allah'ım. Çok güzel yaşasın. Sevsin, gezsin, inansın, öğrensin, kazansın.Ben sadece geçip gitmek istiyorum. Beni bana bırakma, ben delleniyorum. 

Sonra kendim için de yaşamasam dedim Allah'ım özür dilerim. Çünkü sen her bir günü verdin bana. Ben bir sürü güzel insan gördüm. Çok güzellerdi.  Gözlerime baktılar. Adımı duydular Allah'ım, orda gerçekten var olmak neymiş anladım. Bana yaşattığın anlar için hamdederim. 

Ben Allah'ım çok zorlandım, yoruldum evet. Ama tuttun beni, düşmedim. Bu seferde bırakma beni. Yardım et Allah'ım. 

Kollarımı sıvadım.  Ben hep çalıştım Allah'ım. Senin izninle gayret ettim yol aldım. Yine yardım et bana.

İşte böyle.  

Sevgiyle...

Ş.


Yorumlar

Popüler Yayınlar