Suyun Kaldırma Kuvveti

 Sevgili blogcum,

Evime dönmek istiyorum. Herkes evine dönmek ister. Beni bu kadar uzun görevlere yollamayın rica ediyorum.

Bir kere internetim zinhar yetmiyor. Bir sey izlemeyeyim desem vakit geçmiyor. Bu diyar artık öyle ya da böyle çekilmez bir hal almaya başladı. 

Elhamdülillah güzel insanlar da var yok değil. Yine de blogcum herkesin evi cennetidir belki. Yoksa internet de boş iş bıraksan bırakırsın. Niye milyon milyar liralarını internete döküyorsun. Ben bağımlıyım galiba blogcum. Şaka maka bayağı bağımlıyım yani. Allah'ım bu zıkkımları az kullanma dirayeti versin cümlemize. Zor işler vallahi. Dayanamıyorum.

İki satır bir şeyler okuyayım bari diyorum bazen sarmıyor. TV desen zaten yanında elin kızı var. Olmasa da ondan da sıkılıyorum. Sonra sonra zaten defterler, kalemler. Sığamıyorum ben bu yere artık sığamıyorum.  

Duvara bakıp bütün ömrümü düşünüyorum sonra sonra. Allah'ım ben bunca yolu niçin geldim? Survivor modum kademe kademe güçleniyor. Yine de bu kadar güçlü olmalı mıyım gerçekten? Biraz prenses olamaz mıyım? 

Biraz ağlamak istiyorum. Hayır bayağı ağlamak istiyorum. Şöyle iyice salya sümük yalvarmak, dua etmek. Çok yoruldum Allah'ım ben yaslanmak istiyorum. 

Kimsenin derdini kimse bilmiyor blogcum anlamıyor. Anlamazdan geliyor. Gelsin. Şikayet etmek istemiyorum. Herkesin kavgası kaygısı başka başka. Allah'ım ben bu yere niye geldim anlamak istiyorum. 

İnsan insana yaslanmak istiyor blogcum. Yaslanacak kimsem yokmuş geliyor bazen. Hiç olmadığından değil. Ağlayacak yerim bile yok. Hiç olmadığından değil sonuçta bütün yeryüzü bizim. Dışarı çıkıp bir kaldırım kenarında. Tenha bir binanın soğuk gölgesine sığınarak ağlayabilir insan pekala. Yaptığımdan değil. Ben otobüslerde çok ağlardım eskiden. Bir de lavabolarda. Öyle dimdik kalmak kolay değil blogcum bunlar hep suyun kaldırma kuvveti.  Bak Arşimet bulmasaydı ben bulurdum suyun kaldırma kuvvetini, adım gibi biliyorum.

Sevgiyle...

Şeyma

Yorumlar

Popüler Yayınlar