Birtakım Olumlamalar

 Selam blogcum,

Acaba diyorum şu günlük yazma işine yeniden mi başlasak? 

Hadi olmadı 2 günde bir, 3 güne de razıyım. Güzel bir rutin oluşturalım inşallah. Tabi önce yerleşme. 

İnsan neler yapabileceğini yapmadan önce kestiremiyor bazen. Ben bu kadar güçlüymüşüm vay be diyorsun. Bu işin sonunda da öyle olacağını düşünüyorum. Düşündürülüyorum. Allah'ım ne güzel insanlarla muhabbet kuruyorum. İçimden samimi bir elhamdülillah dökülüyor. 

Sonra birinin size kötülük yapması için bir yerlerinizi bıçaklaması da gerekmiyor. Biri sizi iyi hissettirmiyorsa geçin gidin. Sıkmayın canınızı.  Hayat alternatiflerle dolu. A işi değilse B işi, A kişisi değilse B kişisi. Hayat böyle. İnsan kendi yaralarını kendi sarmalı. Başkasının eli o yaralara ancak mikrop taşıyor.

Yol üstünden belki armut alırım kaldıysa. Küçük armutlardan. Onlar güzel olur. Gideceğim diye buzdolabım boş. Gerçi şu üç gündür falan da epey iştahlıyım. 

Hayat bazen böyle çiçeğim gider ayak pembe menekşeler açıyor. Gider ayak kutulardan kitaplar taşıyor. Gider ayak bir niyet, bir dua. Allah'ım dua insana ne güzel yakışıyor. 

Samimiyetle...

Şeyma


Yorumlar

Popüler Yayınlar