Pazar Güncesi

 Selam blogcum,

İşleri gözümde biraz büyüttüğüm için bir stres bir stres. Yorulduğum ve bir şeylerden bıktığım için kendimi süper hissetmiyorum. Değişim her yönüyle zor. Kaygılarla baş etmek de öyle. Bir şekilde bir şeyleri yoluna koyabilirim. Allah'ın işlerimi kolaylaştıracağına yürekten inanıyorum ve şükür ediyorum. 

İnsanların kendi hayatları var. Sizin geçtiğiniz ateş kimseyi ilgilendirmiyor. Bu sizin ateşiniz. Bitti gitti. Herkes bir şeyler yaşıyor.

Sonunda bir şeyler okuyabiliyorum.  Derin bir nefes. Allah'ım odaklanmak ne kadar zormuş. Bağrımda oturan öküz biraz olsun totosunu kaldırdı. 

Yine de olaylarda beni üzen bir şeyler var. Olayların sahteliği beni yaralıyor. 

Neyse biliyoruz ki bu günler de geçecek. 

Hava muhteşem. Penceremden esen rüzgar hafif hafif tenime değiyor. Çayım hazır. Dergim yanımda. Mutluluk böyle bir şey mi blogcum? İçimize bir kıymık batmışken keyiflenmek mi? Üstelik kaç tane çıkardım bu kıymıklardan inan bilmiyorum. Çıkar çıkar bitmiyor. 

Eh bugünlük böyle.  Hüzünlü değilim blogcum sadece yaşıyorum. Ilık ıslak yapışkan bir yaşamak. 

Dua dua yaşamak. 

Sakinlikle...

Şeyma

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar