Neden?

 Selam blogcum, 

Şimdi şöyle bir soru hasıl oluyor. Bütün davranışlarında bir sebep arayacağınız kişi ben değilim arkadaşlar. Cidden bak. 

Şeyma bana bunu niye yaptı?

Şeyma ne yaptıysa kendine yaptı. Konunun sizle bir alakası yok. Kaldı ki hiçbir şey gibi deliliğim de görünmez değildi. Ben kendimi biliyorum arkadaşlar. Arka planda dolu dizgin atlar koşuyor yapma diye. Kalp kırmayayım diye düştüğüm o çukuru tanıyorum. O yüzden tüm kalp kırmayımlar korkunç bir çatırdama ile son buluyor. Ben boşuna kendimi eğitmiyorum.  Akıl akıl biraz da buralarda takıl rica ediyorum.

Büyücek bir olay yok. Enfes bir albüm buldum. Onunla beraber evi topluyoruz. Ama nasıl enfes nasıl. İsmi Pearls and Corals. İçinde mevlidler bir müzikler. Allah Allah ya Rabbi müthiş haz alıyorum. 

Yani şuralar bile toplanıyor arkadaşım. Bir şekilde kafanız da toplanır benden bile iyi olursunuz. Her manada. Dua da ederim. O yüzden beni geçin gidin. Ben ineceğiniz durak değilim. Yola devam ediniz. 

Allah'ım ne güzel şeyler yaratıyorsun. Bizi sevdiğin insanların kalbine koy Allah'ım, bizi sevdiğin kullardan eyle, bizim kalbimize de senin sevdiklerini koy. Şüphesiz kalpler senin elindedir. 

Allah'ım işlerimizi kolaylaştır. Bizi güzel insanlarla karşılaştır. Durakta, markette, yolda, uçakta, otobüste, takside, bağda, bahçede her türlü işte, mekanda ve zamanda bizi iyi insanlarla karşılaştır. 

Her türlü kötünün ve kötülüğün şerrinden ancak Sana sığınırım.

Amin. 

Şükürle, heyecanla, coşkuyla...

Şeyma 

Yorumlar

Popüler Yayınlar