Sadenet İptal İşlemini Yapmaması

 Sevgili blogcum,

Sadenet diye arama yapan benim gibi mağdur olmadığını umduğum arkadaşlarım. 

Biliyorsunuz ki Ankara'dan İzmir'e taşındım ve İnternet kurdurmak istedim. 

Önceki internetim Superonline dı ve onda zerre sorun yaşamamıştım. 

Neyse ona başvurduğum şekilde internetten başvurayım dedim. Ama siteye tam dikkat etmemişim. Link turktelekommusterihizmetleri gibi bir şeydi. Ki sertifikalı güvenilir olarak geçiyor. 

Neyse işte beni bir numaradan aradi biri iste Türk Telekom bir de yine Türk Telekom olup Sadenet diye bir firmadan söz etti ama onun da ısrarla Türk Telekom olduğunu söyledi.  Düşünmeden evet demiş bulundum. Kimlik bilgilerimi verdim. Sonrasında uyanınca iptal etmek istedim. Çünkü Sadenet'in Şikayetvar da onlarca şikayeti vardı. Bir sürü mailler attım, defalarca aradım. 

Neyse dediler ki teknik servis Red versin iptal edeceğiz. Tamam dedim bekleyeyim. Teknik servis red verdi. Sonra ben bekledim. Ertesi gün yani bugün müşteri hizmetlerini tekrar aradım. Sonuç iptal için de aramalarını beklemem gerekiyormuş.  Neden? Abone olmam 10 dk bile sürmemişti oysaki. Ben 10 dk bilemedin 20 dk sonra zaten iptal etme çalışmalarına başladım. Maillerim ve aramalarım bunun delilidir. 

Neyse işte yok Türk Telekom alt yapısı bilmem ne istemiyorum kardeşim zorla mı? 

İs-te-mi-yo-rum.

14 günlük yasal cayma hakkım var. Ben bana gönderdikleri sözleşmenin ilk gününden itibaren yasal cayma hakkımı kullanmaya çalışıyorum. 

Adı duyulmamış internet sağlayıcıları tabiki ağ alt yapısı olarak iki marka var onu kullanacak. 

Başa gelecek varmış. Dikkatli olunuz.

Bunu düzgünce kullanan olabilir. Ben sinir oldum arkadaş. Almayacağım. Mecbur muyum? 

Garip garip muameleler.

Lütfen dua edin şu iş çözülsün.  

Ve benim gibi olanlar varsa olursa biraz uğraştırıcı bir süreç ama ben almıyorum bu modemi evime. Bağlatmayacağım. 

#sadenet #sadenetsaçmalığı #sadenetiptal #sadenetkandırmaca #turktelekomdegilsadenet

Yorumlar

  1. Inşallah hemen çözülür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi kötü çözdük elhamdülillah ama tabi kimlik bilgilerim kaptırılmış oldu. Aleyhime yapılan her şeyden de bu zattiri zottirik firmayı suçlayacağım. Bir sürü mağdurları var. Kaç gün uğraştırdılar beni. Allah da onları bildiği yapsın en diyelim. :)

      Sil
  2. Bunu edevlet üzerinden iptal edebilirsin. Bende dsmart ile böyle bir sorun yaşamıştım. Talep edevlet üzerinden gidince 24 saat içinde iptal etmek zorundalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor olsa da iptalini gerçekleştirdim. Edevlet de bu tür firmalar yok maalesef. Dsmart bir tık daha bilinmiş bir firma bu kimseler tamamen insanların dalgınlığından faydalanarak abone toplamaya çalışan kimseler. :(

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar