Kendime Övgü

 Selam blogcum,

İnsanın toparlanması uzun sürüyor. Hem gerçek anlamda hem mental anlamda. 

Arkadaşım İngilizce ye devam edip etmediğimi sordu. Ben de dedim bir süredir hayatımı mahvetmekle meşguldüm. Vaktim yoktu. Şu an vaktimin ne kadar değerli olduğunu birkez daha anlıyorum. İnsanların korkularını üzerinize bulaştırmakta ne kadar iyi olduklarını da. Belki bu bilinçsizce oluyor. Kendilerinin yapamayacakları şeyleri siz de yapamazsınız sanıyorlar. Olabilir. 

Güzel haber. Marketten koli istedim. Pasif bir istemek gibiydi ama istedim mi istedim. Marketteki adamın kendince dertleri vardı. Önceki gün kulak misafiri oldum. Biri müdürüne şikayet etmiş, çalışmıyor falan diye. Garip. Birinin canını birkaç kelimeyle pekala sıkabiliyorsunuz.  Hatta isteseniz birilerinin ruhunu kelimelerinizle çekebilirsiniz bile. Gülmeyin. İnsan kendine neyin tesir edeceğini bilemiyor. Sizi milim milim siz olmaktan uzaklaştırırlar da ruhunuz duymaz. Ben neden bu kadar yorgunum? Ben neden üzgünüm? Ben neden kendimi yalnız hissediyorum, dersiniz belki. Bunlar denilebilir. İşte red flag.  Beni bir sal kardeşim ben böyle yaşayamam. 

Geçen yılın Temmuz ayı ben müthiş bunalımdaydım. Dehşet bir şey ama dedim ki Şeyma böyle olmaz. Ben bir ömrü böyle geçirmek istemiyorum. Bu kadar zamandır aldığım yolu geri dönecek değilim. İnsanın istişare edeceği birilerinin olması çok güzel. Senin kendine yaptığın zulmü farketmediğinde bunu gösterecek olan birilerine ihtiyacın oluyor çünkü. Bu belki bir süre sonra bizzat kendiniz olursunuz ama benim için şimdilik öyle değil. Ben bu yolu bunun için yürümedim.  Ben bunca emeği boşuna vermedim. Emek emek insan olmak için, kul olmak için verdim. Kula kul olacaksak tam şurda ölelim daha iyi. 

Neyse aklımla alay ediliyor gibi hissediyorum bazen. Mesele pek de öyle değil. Bu mesele yine benimle ilgili değil. İnsanların koca koca insanlar olup duygularını yönetememeleri tuhaf. Ben değilim. 

Sorun bende değil. Kendimi suçladığım bütün zamanlar için kendimden özür dilerim. 

Sen iyisin çiçeğim.  Hatta bayağı iyisin. 

Sevgiyle.

Şeyma


Yorumlar

  1. Ne yapıp edip toparlıyoruz, insanız sonuçta .Aldığımız yolları geri dönecek değiliz değil mi ?
    Bence de iyisin hatta harikasın :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa cok teşekkür ederim. Bu yorum bana çok iyi geldi. Kocaman sevgileeer :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar