Yuvasından Atılmış Kuş

 Selam blogcum,

Bugün dolabımı artık düzeltmem gerek dedim. Minik minik ilerlemelerin sonunda bir büyük ilerleme yapayım dedim. Oy nenem ya Rabbi nasıl zor nasıl zor. 

Ara ara bir şeyleri kaybettiğimi fark edip hüzünleniyorum. Sonra buluyorum. Sonra bu uniformalar neden gri diye hüzünleniyorum. Sonra amaaan bana ne ya diyorum. 

Sonra kendimi yuvasından atılmış kuş gibi hissediyorum. Tayin olmak nasıl bir his işte de böyle bir his blogcum. Değil mi ki her yavru kuş ordan sonra uçuyor, kendi minnak yuvasını kuruyor falan. Ama nasıl zor blogcum. Evini barkını değiştirmek nasıl zor. İnşallah ilk seferde böyledir. Diğer seferlere acısının hafiflemesini diliyorum. Yerleşik hayat da dileyebilirim ama bulunduğum konumda diler miyim bilmiyorum. 

Bunun fiziksel bir zorluk olduğunu düşünmeyin. Eşyayı adamlar taşıyor. Bir iki çürük çarık işler oluyor. Arada kazıklanıyorsun falan onlara da tamamım. Alıştığın yaşamak artık uzak bir şehirde olunca diyorsun ki bir şeyler değişmiş. Değişmek zorunda.

Kurmaya çalıştığım bazı dengelerle de savaşıyorum. Arada kendi ayağıma da bir iki el sıkmamış olsam belki daha kolay olurdu ama hayırlısı be gülüm. Olacak olan oluyor. Zararın neresinden dönsen kârdır diyerek kendimi rahatlatıyorum.  

Nasıl davranmalıyım, nasıl yaşamalıyım sorusu kafamda dönüp duruyor. Değerlerime yeniden sımsıkı sarılmak istiyorum. Beni onlardan başka koruyan yok çünkü. Herkes kendi menfaatine çevirmeye çalışıyor. Ben dönüp dolaşıp Allah'a sığınıyorum. Her türlü şerden Allah'a sığınıyorum.

Allah işlerimi kolaylaştırdı sonsuz hamd olsun. Bundan sonra da duam bu yönde. Güzel insanlara denk gelmek ve Allah'ın işlerimizi kolaylaştırması dileğiyle.

Cesaretle...

Ş.

Yorumlar

  1. Ne güzel bir yazı olmuş. Ne kadar insana dair ne kadar hayata dair... :)

    YanıtlaSil
  2. Sonda ne güzel demişsin. "Değerlerime yeniden sımsıkı sarılmak istiyorum." Bunu ben de istiyorum, yıllardır kendime yanancılaştığımı fark ettim, kendimden memnun değilim. Hayırlı günler dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendinden memnun olmak zor. hele benim gibi kişiler için. çünkü zaten değişken hisler yakalamakta zorlanıyorum. belli bir ritme belli bir zaman tahammül edebiliyorum. bilemiyorum. kendimden daha çok başkalarının benden memnuniyetsizliğine takılmıştım. artık umrumda değil. kendimizi kabul edelim biraz. Sevelim de belki bir şeyler değişir. İyi yönde.:))

      Değerlere sarılma noktasında ben garip bir deneyim yaşadım. Yani insan hassasiyetlerine sahi çıkmalıymış bunu anladım sonunda da. Değerler mühim.Saygı duymayan şutlanmalı. :))

      Sil
  3. ''Yuvadan atılmış kuş gibi hissediyorum.'' yazmışsın ya , cümleyi okuyunca değişik hissettim ama adını tam koyamıyorum hislerimin:)
    Yeni bir yere alışmak zor, sen üstesinden gelirsin bence:))) Her şey umduğun gibi olsun dileğiyle:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla gariban bir cümle ama öyle hissetmiştim cidden. Gerçek anlamda kimseyle bir bağım olmadığı bir şehirde olmak ilginç hissettiriyor. Bir de fazla uzakta olmak.
      Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim umarım öyle olur sevgilerimle.:)

      Sil
  4. Yeni bir yerlere tam da gidip yerleşesim olan şu dönemde asla kocamı ikna edemedim. O halde umuyorum ki sen kolayca ve güzelce yerleşirsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa kendim de istiyordum ama istediğim yere olmayan bir şekilde yol görününce mecburi bir ikamet değişikliği oldu. :)) Yine de güzel. İnşallah güzel yollar ve güzel yıllar bizi bekliyordur. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar