Yeni Bir Hayat

Selaaam blogcum,

Sertap Erener'in yeni bir aşk, yeni bir iş tek tek keşfetmem lazım dediği yerdeyim.

Aşk kısmı şaka. Sadece bulanlar arayanlar olduğuna göre arayan tarafta kalmaya çalışıyorum. Böyle de garip bir açıklama oldu. Hayatın yalnız da güzel olduğunu bilerek, iliklerime kadar severek başka ihtimalleri de kucaklıyorum. Çünkü neden kucaklamayayım? 

Derin sular durulmaz demiş birileri. Doğru demiş. Aşırı derin olduğum için hep kahretmesin.

Dedim diyorum diyeceğim canım kendim seni seviyorum. Kendini geliştirmek için attığın adımları, dönebilecekken dönmediğin yolları, manipülelere karşı direncini, kendin olma bilincini seviyorum. Ben kimim anamı, babamı, kardeşimi, hocamı, amirimi memnun etmezken ben  kimim?

Kaç kere düştüm? Kaç kere kalktım? Kaç kere banyo fayansında ağladım? Kaç kere bir şeyleri anlamadığım için, kendime ettiğim zulmü farkedemediğim için ağladım? Yeniden yeniden defalarca kaç yüz sefer ağladım ben biliyorum. 

Ulan bu insanlar nasıl yaşıyor diyordum önceden. Yarı benim gibi, yarı kaçarak, yarı çıldırarak, yarı da çıldırtarak yaşıyor. Kimisi partnerine olabildiğince yaslanıyor. Bıraksa düşecek çünkü. Kimi ana babasının bağına yapışıyor. Kimi maddenin sarhoşluğunda kapitalist hedeflerine ulaşarak yaşamayı gerçek yaşamak görüyor. Belki de öyledir. Kim bilebilir?

Terden sırılsıklam olduğum bir İzmir gününde yaprak güzelimi öldürmediğin için Allah'ım teşekkür ederim. 

Sevdiklerim için, güzel insanlar için hamd olsun. 

İnsanları boş verin Şeyma nasıl yaşıyor derseniz şükrederek yaşıyor. 

Cırcır böcekleri, su ve klima için. 

Evet.

Sabırla...

Ş.

Yorumlar

  1. Klima için bende şükredebilirdim şimdilik alabileyim diye dua ederek yaşıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de kiralık evimin. Kapağı kapanırken tıktık yapıyor destek vermeyince gitmiyor ama çok şükür. Ev sahibiyle konuşmak lazım öteliyorum. Kiralık evler böyle dertler. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar