Gün 13

Bismillah

Güzel bir gün değil mi blogcum?

Ramazan hızla geçiyor 5 Ramazan oldu bile.

Bana bir keresinde her şeyi dine bağlıyorsun demişlerdi. Çünkü bu böyle olmalı. Benim büyük bir parçam bu. Ahlakım. Ve ahlakımın geldiği nokta belli.Neden devamlı bir şeyleri saklamak zorundayım. Ayıp bir şey yapmıyorum. İnsanlar sarhoşluk hikayelerini anlatırken kimsenin onları durdurduğunu görmedim. Ayıp bir şey yapmadığım halde neden ben saklanmak zorundayım. Tamam borazanla gezmek de abartı ama bir namaza gittiğimizi, Allah için bir şeyler yapmaya gayret ettiğimizi söylemek neden sorun yaratsın, anlayamıyorum.

Kimsenin arkasından söylenmek de istemiyorum. Gerçekten gereksiz çünkü bana zulüm. 

Doğru yolda olmak hayli zor. Kızgınlığım geçti. Acıma hissim artıyor. Çünkü bir gücü adaletle kullanmak çok önemli. Belki yine aynı sonuç alınacak ama insanların size bakınca gördükleri değişecek. O zaman insan size bakınca vicdan görecek, adalet görecek, güven görecek. Size olan saygısı artacak. Müthiş bir fırsat. 

Allah var Allah. Herkes birbirini suçlayıp duruyor, soralım bakalım o zincirde kim işini doğru düzgün yapıyor. Kim yıldırılıyor, bezdiriliyor?

Hasılı blogcum insanlar bir acayipler. Yine de güzel insanlar var. Ben hep şöyle dua ediyorum Allah'ım beni sevdiğin insanların kalbine koy, benim kalbime de sevdiğin insanları koy, bana da sevdiğin insanlardan olmayı nasip eyle. 
Sevilen kişi önemli çünkü insan sevdiğiyle beraber. Ve unutmamalı ki kalpler Allah'ın elinde. Sevmek kalbî bir mesele ve dua mühim.

Samimiyetle...

Yorumlar

  1. eveet bugün güzel bir gün bahar geldikçe insan kışın buzlarından kurtuluyor daha neşeli oluyor üstelik ağaçlar da şimdiden çiçek açmış sırf bu bile keyiflenmek için güzel bir neden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar geldi, kış buraya tekrar geldi. Şimdi ben bahara tekrar gidiyorum. Hayat öyle değişik.

      Çiçekler çok güzel değil mi ya beni de her zaman büyülemişlerdir. :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar