Gün 9

 Bismillah

Bana bu ara bir unutkanlık musallat oldu. İlginç bir şekilde yaptığım şeyleri unutuyorum. Bazı şeyleri de yapmayı unutuyorum. Birinci kısım daha eğlenceli. Hayır olsun. 

Ramazan olduğu için diye yorarak bugün kendimi fevkalade güçlü hissettim. Günün dörtte üçünde çok iyiydim. Spotify dan Kuran meali dinlemeye başladım. Çok iyi hizmet bence. Başka platformlarda da vardır muhtemelen şiddetle tavsiye ederim. 

Bakara suresinde bir ayet var 74. ayet.  Kalplerin katılaşmasından söz ediyor. Sonra taş oluyor birden mesele. Taş var, taş var. Kimi taşların içinden sular fışkırır, kimi Allah korkusundan yuvarlanır, diyor. Müthiş değil mi? Taş olsan bile nasıl bir taş olduğun mühim. İnsansan taştan da aşağı olabiliyorsun. Mümkün. 

Bir de sayısını bilmiyorum bir ayette "fitne çıkarmak öldürmekten daha büyük günahtır" diyor. Acaba dini kullanarak fitne çıkaran kimseler bu ayetten haberdar mı? Sadece soruyorum.

Başımda müthiş bir ağrı var. Yine de iyi hissediyorum. Çünkü bugün ramazan. Dedimki bugün Allah benimle. Bana şah damarımdan daha yakın. Beni duyuyor. Beni anlıyor. Beni önemsiyor. Beni seviyor. Bir kere daha bizi kavuşturdu elhamdülillah. 

Öyle işte.

Yorumlar

Popüler Yayınlar