Gün 3

 Bismillah

Unuttum sandınız değil mi?

Şimdi yalan yok neredeyse unutuyordum. Bir anlık karara bakıyor bazen bazı şeyler. Tamam mı devam mı? Devam.  Öyleyse yazmalı. İvedilikle uykunun perdeleri iki elle ayrılıp iki satır yazmalı. 

Spor yaptıktan sonra yoruldum. Vücudu dinç tutmak mühim. Nabzım 54. Müthiş bir nabız. Bir kere 48 i görmüştüm vay be demiştim. 

Dün çok yakın bir arkadaşımdan kötü bir haber aldım. Bugün o haber bir nebze netleşti. Belirsizliğin arkadaşımı kahredeşi beni de derinden yaraladı. Allah cümle hastaya acil şifalar versin. Arkadaşımın babacığına da.

Sonra canımın içi Ş. bugün dedi ki, dönüp dönüp aynı yerdeyim.  Hepimiz öyleyiz. Hepimiz dönüp dönüp aynı yere geliyoruz. Mesele bu değil ki? Mesela ufacık da olsun yol alabilmek.  

Soralım bakalım neden Allah'ın en sevdiği amel az da olsa devamlı olan amel. Az da olsa devamlı olan davranış nedir? Alışkanlıktır. Alışkanlığın hayırlısı içinde bilinç de barındıran Allah'ın seveceği bir davranış. 

Düşünmek uygulamak kadar zor değil. Yine bir hatırlatıcı, tetikleyici bir etken lazım. Namaza nasıl ezan lazımsa, okumak için masada kitabı görmek lazım, yazmak için evde kalem bulundurmak lazım,  bir şeyleri bozulmadan yemek istiyorsan göz önüne koymak lazım.  Görelim ki, duyalım ki hatırlayalım. Hatırlayalım ki yapalım. 

İşyerinde İncinme diye bir kitap aldım.Beni evet  incittiler ama artık incitemezler. Isyeri bir oyun yeri. Görüyorum ve arttırıyorum. Samimiyet arayışı derinizi kesip kesip atıyor. Varsa alırım yoksa aramam. İnsan zamanla öğreniyor. 

Yine iyi idare ediyorsunuz dediler. Elhamdülillah diyoruz. Daha da iyi olacağız. Ama burda ama başka yerde. Atomu yumrukla parçalayamam, Allah büyüktür elbet bir kapı açar.*

*:son cümle bir şiirin mısrası. 




Yorumlar

Popüler Yayınlar