Gün 8

 Sevgili blogcum,

Her gün nasıl gittikçe zorlaşabilir hayat hayret ediyorum.

Bazen diyorum acaba haksızlık mı ediyorum. Yok arkadaş etmiyorum. 

Kalp kırmayayım diye beş bin yerimden bıçaklanıyorum.  Her yaradan oluk oluk kan akıyor. Ben kansızlık için vitamin içiyorum. Harikayım. 

Açma şu konuyu işte tut dilini değil mi? Yok, al işte böyle böyle dökülüyor kardeş kanı. Kalleş kanı. Tebelleş kanı. 

Allah Allah ya Rabbi dayanma gücü ve kabiliyeti.

Ramazan geldi elhamdülillah. Diyorum Allah'ım ayırma bizi. Biz boşa akıyoruz, zaman boşa akıyor, su boşa akıyor ve en çok gözyaşları...

Sen tut Allah'ım yoksa düşeceğiz. Bırakma bizi. Devrilecek semaver, alev alacak minder,er, ser...

Yoruldum yoruldum anlatabiliyor muyum? Günlerdir bundan gayri de bir şey yazmış değilim. Yine de her yorgunluğum eşsiz. Kendimi tebrik ediyorum.

En çok kendimi tebrik ediyorum görüyorsun. Ben bu dağı aşarım, ben bu yolu koşarım, ben bu taşı taşırım, ben bu yaşı yaşarım. Olur mu olur ya nasip ya Rabbi. Sen tamam dersen olur. Sen olsun dersen olur. 

Ramazan niyeti oruçken, iftarda bana ferahlık, hayırlı ömür ve ölüm duası. 

Hayırlar yaz başımıza, iyiler çıkar karşımıza. Amin.

Yorumlar

  1. Allah işini rastgetirsin, kolaylık versin sana. Bazen her şey üst üste gelse de sabretmekten başka çare yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin amiin hepimize kolaylıklar versin. Birbirine sabrı tavsiye edenlerden olmak ne hoş. Şükür ve sabır birbirine yaslanıyor :)

      Sil
  2. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın,çok önemli bir dua.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, çok önemli her yerde her zaman iyi insanlara denk gelelim Allah ın izniyle.

      Sil
  3. Karşımıza iyi ve anlayışlı insanların çıkması dileğiyle:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel insanların çoğalması, güzel insanlardan olabilmek ve güzel insanlara denk gelmek dileğiyleee, koccamaaan sevgiler :)))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar