Yanımızdan Geçenler

 Sevgili blogcum,

Benim evimin orda zincir marketlerden biri var. Şu üç harflilerden biri. Orda işte bir kasiyer çok garipti. Bir kere asla siz diye hitap etmiyordu. Sana poşet vereyim mi, diyordu mesela. Emir kipiyle konuşuyordu. Kartı çıkarttın mesela temassız ödeyeceğim dedin. Göster kartı, diyordu. Tabi önce ben bir bozuldum. Bu da neyin nesi dedim. 

Sonra sonra düşündüm dedim bu benimle alakalı değil. Bu kişi herkese karşı böyle. Bu kişinin tavrı bu. Umursamamaya karar verdim. Sonra çoğu şey böyle zincir oldu. Bu benimle ilgili değil. Bu onun kendisiyle ilgili. Bu beni ilgilendirmez. 

Böyle yaşamak daha kolay. İbrahim'in Kaybettiğini Bulmasıdır kitabında "her seyin seninle ilgili olduğunu sanacak kadar cahil misin" diyordu. Herkesin içinde kaynayan bir şeyler var ama iyi ama kötü.

Önceden derdim ki bu olayın üzerimden geçmesine izin vereceğim, sorun değil. Şimdi bu olay benim yanımdan öylece geçiyor. Böylesi daha güzel. 


Yorumlar

Popüler Yayınlar