Gün 15

 Bismillah

Ani kararlar veriyorum. Ani ve şaşırtıcı kararlar. Kendim de şaşırıyorum. Şeyma diyorum nasıl, Şeyma diyorum neden?

Olacak olan olur.

Düşünmem gerekiyordu. Resme geri plandan bakmam. Güzel oldu. 

Mutlak gücün sahibi olmadığımız ve olmadığınız aşikarken, bunca insanın vebali boğazınıza durmazken küçük düşmanlıklarla vakit kaybetmek istiyorsanız, buyrunuz ediniz. Zaten en iyi bildiğiniz şey, oyalanmak. Ben yokum. Çünkü buna vaktim yok. 

Derin bir nefes. Bu meseleyi enine boyuna konuşuyoruz. Ama ne güzel konuşuyoruz, iyi ki konuşuyoruz. Benim böyle nöronlarımın yolları değişiyor. Transmitter maddelerim yeni adresler buluyor. Eni konu güzelleşiyoruz, rahatlıyoruz. Mis. 

Kendi kendime diyorum ki Şeyma Allah bunu aşabileceğini biliyor. Bu gücü sana vermiş olmalı ki bu derdi sana verdi. Yine de acıyı üzerime çekmek istemem. Yanlış düşünmek de istemiyorum. Allah'ım ben bilmiyorum.  Sen biliyorsun. 

Böyle bir ileri bir geri gidiyoruz. Dedik ya hayat böyle blogcum. Parabolik bir eğri. Lineer değil. 

Bugün iyiyiz. Hamdolsun. 

Teslimiyetle...

Ş.

Yorumlar

Popüler Yayınlar